Inspirace z evropských veletrhů

27. 2. 2020 Aktuality

Letošní rok bude pro reklamní předměty ve znamení recyklace, obnovitelnosti a udržitelnosti materiálů. Firmy hledí na ekologickou výrobu a původ použitých látek více než kdy předtím. Standardy na kvalitu produktu i prováděných služeb jsou oprávněně vysoké stejně jako očekávání klientů. Jaké produkty nás zaujaly na evropských veletrzích a jak se dají efektivně využít? Čtěte níže.

Eko-kuchyně

Kuchyňské police ovládlo nádobí z recyklovaného plastu, skleněné láhve s bambusovými víčky a dvoustěnné thermo-hrnky s korkovými návleky, jež jsou nejen praktické, ale i atraktivní pro oko. Jednou z top novinek je například využití rotačního digitálního tisku, který vám umožní potisknout třeba personalizované thermosky pro zaměstnance. Chystáte event? Skvěle! Je to pro vás vhodná příležitost, jak tyto produkty ozdobené názvem firmy efektivně využijete. Zahraniční i místní firmy se předhání, kdo přinese na trh tu nejvíc ekologickou bombu, přičemž se nebojí nahlas zmínit, že i výroba onoho produktu byla nanejvýš souzněna s životním prostředím a měla marginální dopad na ekosystém. Trend, kdy výrobny čerpají energii z obnovitelných zdrojů, nevypouští do kanalizace škodlivé odpady a propaguje se výhradně balení výrobků do recyklovaného materiálu, je čím dál hlasitější. Díky tomu, můžete snadno brandovat příbory či svačinové boxy vytvořené z drcených olivových pecek, meruňkových jader nebo PLA, které mají přidanou eko-hodnotu.

Jíst či nejíst?

Nezůstaneme jen u kuchyňských pomůcek. Přesah nápadité reklamy je doslova k nakousnutí. Nabídka jedlých promoproduktů je vskutku široká, záleží na tipu akce a požadavcích klienta, po jaké možnosti sáhne. Edukativní akce ve školách ozvláštněte nejen automatem, který popisuje proces recyklace, ale také návštěvníky odměňte jablky s potiskem. Nezapomeňte na ani na nápoje, které se samozřejmě podávají v jedlých kelímcích. Vhodným dárkem pro partnery mohou být mintové bonbony či zlaté těstoviny ve tvaru loga firmy – obě barveno přírodními jedlými barvivy. Ten, kdo by chtěl sáhnout po sladké klasice, volí čokoládové pralinky s mottem společnosti a na Vánoce je lze snadno vyměnit za perníčky. Prvotní náklady na formy se při opakování zakázky rychle vrátí a obdarovaní si vás dost možná zamilují, protože jak víme, láska prochází žaludkem.

Cool nápady, jež vaši společníci ocení

Hodování je vyřešeno, kam ale hosty posadit? Ani při této otázce nemusíte zoufat. Posezení nabízí mnoho dodavatelů například z tvrzeného kartonu, který má moderní design a samo sebou možnost přizpůsobení firemním barvám. Pro outdoorový teambuilding sáhněte po tradičním dřevěném lehátku pro dvě osoby s vyšší nosností nebo pomocí europalet a velkoformátových polštářů vytvořte pohodlnou sedačku, které nevadí ani déšť či vylitý drink. Díky technologii sublimace si můžete zvolit vizuál potahů dle libosti a se zpracováním vám rádi pomůžou specialisté z našeho grafického oddělení.V případě elegantnější recepce lze vybrat potahy i na stolky a svítící poutače, jež budou oddělovat VIP salónek od parketu. Na druhou stranu odlehčená atmosféra a neformální pojetí eventu přímo vyzývají k využití tvrzených beden od lahví, které naskládáním na sebe bryskně přeměníte ve vyšší stoličky a stůl, jež po otevření skrývá ve svých útrobách zásobu chlazených nápojů. Zábavu můžete podpořit dřevěným fotbálkem nebo fotokoutkem s různými vtipnými doplňky.

Dárky pro hosty

Co by to bylo za událost, kdyby odcházeli účastníci s prázdnou. Potom, co jste pozvané ověnčili papírovými lanyrdami jim do taštiček z juty nachystejte třeba Chardonnay z lokálního ekologického vinařství, skleněné brčko, pytlík na potraviny z organické bavlny, dřevěné pero, šitíčko z korku nebo zápisník, který byl vyroben ze zbytků jablek. Poděkování napište na papír, v němž jsou zalisovaná semínka rostlin, které vyrostou potom, co zbytky vzkazu nechá obdarovaný pár dnů v květináči. Bude tak mít na vaši firmu skvělou vzpomínku, která mu vytane na mysl ještě dlouho po vaší povedené akci.

Chcete propagovat správně? Víte, co je pro vaši firmu nejlepší nebo si chcete nechat odborně poradit? O vaši zakázku se postaráme od začátku do konce. Nechejte nám na sebe kontakt a my se vám ozveme.