Co si budeme povídat, v reklamních produktech můžeme stále nalézat evergreeny, které se slovem kreativita moc společného nemají, ale přece jenom fungují. Propiska s logem, levné reklamní tričko s firemním sloganem nebo lanyard ve firemních barvách. To jsou přece věci, které fungují vždycky, prostě sázka na jistotu!
Může být, ale…
Doba se mění
Před 20 lety byly reklamní produkty a rozdávačky devízou hlavně velkých hráčů. Ti nakupovali levně a ve velkých množstvích. Asi každý měl doma triko s logem automobilek nebo propisku s logem banky. Také si všichni pamatujeme, že to triko nakonec skončilo tátovi v garáži připravené asistovat při otírání špíny a propisky v lepším případě jako flusačky. A v té době to stačilo, trh nebyl tak nasycený, a když navíc to logo bylo na něčem, co používáme, tak to muselo svědčit o tom, že je firma více než vhodná k „investici“ našich peněz do jejích produktů.
V čem je to dnes jiné? Není to úplně jednoduchá otázka, ale podívejme se na trh automobilů, finančního či spotřebního zboží. Když se rozhodujeme k nákupu čehokoliv, tak si můžeme být jistí, že máme na výběr alespoň z pěti kvalitních alternativ. A v tom spotřebitel prohrává i vyhrává. Prohrává v tom, že rozhodování je peklo. Na druhou stranu vyhrává v tom, že se firmy předhánějí v nabídkách lepších služeb, servisu a dárků.
Kreativita je pouze slovo
Teď se dostáváme k jádru věci. Kreativita. Pro hodně lidí pouze slovo, pro nás je to něco, co nám pomáhá, abychom poskytovali služby, které vás odliší. Nemá smysl dlouze vypisovat o tom, jak vám pomůžeme k odlišení. Každý klient je unikátní, a proto hledáme odlišnosti v drobnostech. Pro někoho vymyslíme a navrhneme celou textilní kolekci, pro další firmu vytvoříme celou koncepci dárků klientům.