Efektní branding

28. 8. 2021 DárkyPředmětyTipy

Přejete si reklamní předměty, které potěší oko i firemní rozpočet? Řešení je hned několik a my vám je rádi představíme. Potisk hrnku nebo další lanyard s nápisy reprezentují sice spolehlivou klasiku, nicméně dnes už zřejmě nikoho neohromí. Zkusme si tedy prohlédnout možnosti brandingu, jež splní vaše požadavky a spojí atraktivní vzhled s praktickým využitím.

Malé podniky s velkým významem

Po nelehkém období se všichni snažíme vrátit do standardního chodu. Menší značky, obchody či restaurační podniky se snaží zákazníky překvapit přidanou hodnotou dobré atmosféry a něčeho navíc, což mohou dát na odiv předměty prezentující identitu celého brandu. Provozovatel výčepu řemeslného piva hledící na originalitu produktu a služby, má možnost svou kreativitu projevit prostřednictvím gravírovaného půllitru, který společně s námi navrhne. Barevnou alternativou je potisk laserem, jež vydrží i pravidelné mytí. Po odsouhlasení designu už se může dál věnovat své hospodské doméně, zatímco my jeho představy přetavíme v reálný reklamní a zároveň užitečný předmět. Věříme, že takovou poctivou práci ocení nejeden štamgast.

Buďte světoví

Už naše babičky věděly, že síťovka je hit co do nosnosti, tak do promyšleného zpracování. Ne náhodou tento šikovný nákupní pomocník dobyl svět i přes svou kapesní velikost. Chcete-li, aby vaše značka byla vidět na každém kroku, aniž byste museli platit statisíce za masivní kampaň, zvolte rafinované východisko – nechte si dělat reklamu vašimi klienty, a ještě k tomu zadarmo. Ptáte se jak? Je to prosté. Obdarujte je síťovkou v barvách vaší firmy a nechte na ni našít etiketu s logem. Obdarovaný tak získá užitečný předmět, který vydrží roky a vy budete při každém jeho nákupu na očích všem, aniž byste pro to museli něco udělat. Ekologický přesah síťovky, jež zajistí menší spotřebu mikrotenových sáčků uživatele, už je jen třešnička na dortu.

Sebereflexe

Přemýšlíte o dalším předmětu, který by zbytečně nezahlcoval šuplíky kanceláři a byl 100 % využíván? Opět pro vás máme odpověď. Zrcadlo, to používá opravdu každý z nás. Kadeřnické a kosmetické salony navštěvují davy klientek, které přes den pravidelně kontrolují svou vizáž, a proto je kapesní zrcátko perfektním nápadem, jak zviditelnit vaši značku. Přidejte k nim populární best-seller a máte vyřešený duopack pro klienty na Vánoce. Zrcátko nemusí být nutně určeno pouze dámám, zvládneme vyhotovit i variantu pro gentlemany holdující posledním trendům Barber shopů. Těm bychom mohli přidat k zrcátku například hřebínek a pomádu na plnovous, a voilá, přibyla nám další inspirace, co nadělit klientům pod stromeček. O kompletní merchandise předměty se vám v případě zájmu rádi postaráme.