Promo k nakousnutí

31. 3. 2020 Tipy

Jistě jste někdy pořádali event, firemní večeři či větší schůzi, při které jste se chtěli blýsknout něčím originálním. Nejlépe, aby to vaši kolegové a hosté ještě nikdy neviděli a nezruinovalo vás to finančně. A kdyby onen produkt potěšil více smyslů naráz, to by byla naprostá výhra. Zní to až moc dobře na to, aby to byla pravda, říkáte si? Tak se pohodlně usaďte, protože my pro vás máme hned několik tipů, jež splňují tato kritéria.

Sladká reklama

Odměnit účastníky meetingu sladkou maličkostí může být nejen milé gesto, ale také nenucená propagace. Bonbony laděné ve firemních barvách nebo rovnou s vaším logem jsou toho důkazem. Pamatujte, že dávka cukru je přímo úměrná množství elánu potřebného pro další pracovní výkon a nabídka je v tomto případě stejně pestrá jako váš apetit. Vybírat můžete od gumových medvídků, přes barevné dražé, karamelky, osvěžující žvýkačky, krémová lízátka, hroznový cukr, průhledné bonbony s ovocnou šťávou nebo třeba peprmintové. Ať už budou zabaleny separátně nebo jich necháte připravit více druhů v jednom balení, sáček či krabičku se sladkým obsahem je nepopsané plátno čekající na vaše nápady. A v případě, že by vám inspirace došla, bez starosti můžete degustovat šťavnaté vzorky dál, protože my se s našimi grafiky o zpracování designu vaší promo-pochoutky rádi postaráme. Dobrou chuť!

Tajemství švýcarských mistrů

Již Aztéci a Mayové před mnoha stovkami let připravovali pochoutku z kakaových bobů, kterou mají v oblibě snad všichni. Vhodný výběr čokolády je poloviční úspěch a vytvořit lze téměř cokoliv si smyslíte. Barvu i Vámi zvolenou příchuť ovlivní procento kakaové hmoty, másla a kakaových bobů. Chcete-li pralinky či tabulku čokolády, na kterých bude jméno firmy, není problém. Doporučujeme však popustit uzdu fantazii a vymyslet si vlastní formu, která v čokoládovně zůstane výhradně pro vás a vaši potřebu. Nabídnout pak svým zaměstnancům při výročí firmy můžete rozmanité čokoládové figurky, čoko-peníze, gramodesky, nářadí, auta, zvířata či podobizny známých umělců. Suroviny na výrobu čokoládových pochutin se dováží například ze Švýcarska či Belgie, což jsou další plusové body promítnuté na kvalitě výrobku. Obaly a visačky jsou opět plochou pro kreativce a brandingu se ani zde meze nekladou.

Pečlivě upečeno

Nejen v období svátků je čas sáhnout po vypečených reklamních předmětech. Chutným řešením jsou nejrůznější sušenky, sladké i slané pečivo či perníčky na zakázku. Záleží na příležitosti, ale zmíněné sušenky či perníčky například nepodléhají okamžité spotřebě a dají se chytře brandovat jedlým papírem, který vám díky potisku dovolí i detailní nápis nebo obrázek. Tyto křupavé pochutiny se většinou balí jednotlivě, aby se nejen dobře rozdávaly, ale také splňovaly hygienické požadavky. Přidat je můžete k blahopřáním či děkovným dopisům business partnerům, ke kávě do zasedací místnosti, jako pozornost k poukázkám nebo jako jedlý doplněk dárkové tašky. Věřte, že si vás pak zúčastnění budou pamatovat jako pohostinnou společnost, s níž budou rádi řešit obchod.

Jablko nepadá daleko od stromu

Cukrfree zdravější variantu nesmíme vynechat, a proto vám představujeme potisk na ovoce. Dnešní technologie umožňují natisknout na jablka či hrušky název společnosti třeba i s adresou. Potravinářské barvy jsou zdravotně nezávadné a snadno stravitelné. Ovoce zajistí podle vašeho přání dodavatel, na vás pak je návrh textu. Jedinci se smyslem pro inovaci tak mohou prezentovat svou firmu zábavnou formou, aniž by museli vlastnit sad. Ať už zvolíte personalizovanou verzi potisku se jmény nebo necháte na ovoci vyniknout přednosti spolupráce jako je spolehlivost, profesionalita a kvalitní servis, vězte, že sklidíte úspěch. Další výhodou je, že zmíněná výroba splňuje zero waste standardy, protože kromě barvy a ovoce, nevytváříte další sekundární odpad. A tak, jak nás to učili předci, šetříme peníze i planetu.

Cukr, káva, limonáda

V neposlední řadě si ještě nalijme čistého vína a podíváme se, jak je to s kelímky na kávu. Jistě jste při chystání cateringu řešili ekologicky přívětivou variantu, se kterou nezatížíte životní prostředí. Dnes už existují pohárky z recyklovaného plastu či papíru, ale my dbáme na maximální využití produktu s minimem vydané energie na jeho další zpracování. Říká se, že vás káva skvěle probere. Aby byli účastníci celodenní konference stále bdělí, naservírujte jim silnou Arabicu v jedlých kelímcích. Materiál je podobný barvou i chutí kornoutu na zmrzlinu, je vhodný i pro horký nápoj a místo odpadkových košů naplní břicha strávníků. To pro vás znamená nejen o starost méně, ale taky rafinovaný způsob sdělení, že vám veřejné blaho a ekologie nejsou ukradené. Pohárky jsou ověnčeny papírovým kroužkem, který je na obou koncích spojen, aby vytvořil ouškou pro lepší uchopení. Ať už necháte papír volný pro jména přítomných nebo na něj natisknete motto společnosti, opět se můžete poutavě vyjádřit a nebudete přitom muset sáhnout hluboko do kapsy. A na to si připijeme: Na zdraví!