Kdo jsme a koho k sobě hledáme

Výpis volných pozic

Svoboda v plnění cílů

Základem naší firemní kultury je vysoká osobní autonomie a orientace na výkon.

Naši obchodníci jsou více business developeři než prodavači propisek. Pružně reagují na požadavky klientů, přizpůsobují jim nabídku a jejich spokojenost si berou osobně. Zklamaný proto bude každý, kdo si představuje práci od devíti do pěti,
s rozpisem úkolů od šéfa a dlouhými přestávkami na kafíčko. Není to zkrátka práce pro každého. Spokojený u nás bude ten, kdo si chce vydělat nadstandardní peníze a chápe, že bez výsledků, nasazení a flexibility k němu nepřijdou.

Tiskové a digitální technologie

Jsme inovátoři a nebojíme se novinek. Trh reklamních předmětů směřuje do online prostředí a digitálních technologií – a my jsme při tom. Vytvořili jsme vlastní e-shop, který zlepšuje řízení skladových zásob a rychlost dodávek reklamních předmětů do firem. Ve skladech máme digitální tiskové technologie, které dokážou tisknout až 500 kusů triček za den. Na potřeby klientů tak můžeme reagovat pružně a bleskově. Nové technologie jsou zkrátka směr, kterému věříme.

Vision Days a sport na Hamru

Naši lidé mají možnost zasahovat do směřování firmy – a my je v tom podporujeme. Jednou za 3 měsíce se všichni setkáváme na Vision Days, kde se spolu otevřeně bavíme o věcech, které fungují i nefungují. Naši zaměstnanci ví, že práce bude taková, jakou si ji udělají. Vedeme je k tomu, aby za firmu i pracovní prostředí cítili odpovědnost – a nebáli se dělat změny k lepšímu. V Attacku je spousta sportovců a v tomhle ohledu máme kanceláře na ideálním místě. Hned za domem je sportovní areál Hamr, kde se potkáváme i na společných akcích.

TRIKA.CZ

Před několika lety jsme hledali nové výzvy a v té době jsme koupili firmu TRIKATOR.CZ (dnes značka Trika.cz) včetně jejího rozjetého e-shopu. Tým, který má e-shop na starosti, přináší do Attacku nové trendy, lehkost a nadsázku. Vytvářejí tím ve firmě různorodost, co se silných stránek a expertízy týče.

Naše e-shopy se také zaměřují i na design a prodej vlastních produktů a sportovního oblečení. Trika.cz jsou jedním z největších „tričkově orientovaných“ e-shopů v ČR. Koupíte na něm (nejenom) trika s originálními a vtipnými motivy, které reagují na aktuální dění v kultuře a sportu ve světě i u nás.

Stále významnějším směrem Trika.cz je merch. Dnes se staráme o více jak 70 partnerů, s kterými celoročně připravujeme produkty, které jste už určitě viděli. Část partnerů najdeme přímo na e-shopu (Blakkwood Records, JL10, Roman Staša, Pavel Novotny, …). Jedna z hlavních přidaných výhod merche je propojení On demand výroby a udržitelného přístupu. Jedním z nových projektů je také spolupráce s neziskovým sektorem na Merch na dobrou věc.

Náš tým

Připojte se k nám

Logo

Obchodník Nová

Praha, Brno

Full-time

Více informací

Kanceláře a sklady v Praze