Nevíte si rady? Jsme tady pro vás!

Chybí vám nápady a nebo pouze grafik? Na oba případy máme řešení. Za více než 20 let jsme se setkali s možným i nemožným, takže přinášíme velké množství nápadů. Stejně tak pracujeme s velkým množstvím kreativců, kteří dokáží přicházet s vlastními nápady a nebo "pouze" zhmotní myšlenky, když grafik není zrovna po ruce.

ROVNOU NÁS KONTAKTUJTE

Jak můžeme pomoci?

Nevíte, co chcete

Každoročně se na nás obrací většina klientů s dotazy ohledně trendů, nových nápadů a nebo pouze typů na to, co by pro ně mohlo být vhodné. Přicházet neustále s něčím novým je to, co nás baví a čím se snažíme odlišovat.

Víte, co chcete, ale nevíte, jak to bude vypadat

Máte jasnou představu o produktu, ale chybí někdo, kdo by vaší představu zhmotnil? Nebo jsou vaši grafici na dovolené? Nevadí, dokážeme pomoct. Máme kolem sebe grafi(č)ky, kteří/ré) se specializují na typografii, oděvní design, návrhy 3 předmětů, tvorbu autorských ilustrací, ... cokoliv vás napadne.
1/

Identifikace vašich hlavních odlišností

Prvním extrémně důležitým krokem je poznat vás a vaše potřeby. K tomu, abychom dokázali navrhnout to, co je pro vás správné, potřebujeme znát odpovědi na různé otázky. Které hodnoty jako firma uznáváte, čím se odlišujete, o jakou událost se jedná, ...
Úvodní schůzkou vás provede obchodník během 15-30 minut a můžeme vám garantovat, že už ze schůzky si můžete odnést inspiraci a nové nápady.

2/

Předvýběr možné cesty "zakázkové vs. katalogové" výroby

Tento krok je sice součástí úvodní schůzky, ale je natolik důležitý, že si zaslouží pár vět. Budeme se ptát na informace o tom, co jsou pro vás zásadní body pro výrobu produktů. Je pro vás důležitější ekonomika nebo chcete mít spíše něco unikátního a kvalitního? Je pro vás důležitý přesný termín dodání? Nebo je pro vás zásadní, aby byly produkty vyráběny u nás v Čechách? To je ukázka pár otázek, které si spolu vyjasníme.

3/

Prezentace "kreativy"

Po cca 1 pracovním týdnu za vámi dorazíme s výsledkem. Jedná se o něco, čemu my říkáme "kreativa". Jedná se o dokument, ve kterém vám představíme to, jak by mohl být onen projekt zrealizovaný. Součástí je samozřejmě grafický návrh podpořený popisem přímo od obchodníka a případně je možné projít i bájný "kreativ book" (to ale musíte požádat obchodníka :))

4/

Start vzorování a výroby

Obvykle se dokážeme trefit na první dobrou a rovnou začínáme vyrábět, případně vzorovat, pokud je potřeba. Pozor, kreativa není zadání pro výrobu. To budeme řešit až v tomto kroku, kdy se bude vytvářet přesné zadání a to korektura.

CHCI POMOCI S NÁVRHEM

Badatelská kolekce pro děti (ZOO Praha)

Je vaše dítě nový Indiana Jones? Pokud ano, tak v ZOO Praha pro něj naleznete textilní kolekci, která mu pomůže při jeho výpravách za dobrodružstvím. Produkty na sobě mají několik různých vychytávek, díky kterým budou připravení na cokoliv.

Výběrové řízení pro Správu železnic

Správa železnic při příležitosti tvorby nových reklamních produktů obdržela i několik autorských grafických návrhů na některé z jejich produktů - šátky, omalovánky, kravaty a další.

Chcete pomoci s návrhem?

Vyplňte formulář a my se vám nejpozději do následujícího pracovního dne ozveme.